سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تنها
درباره وبلاگ


خوش رو.مورد اطمینان خوش قول از دروغ متنفرم
آرشیو وبلاگ
پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 2
  • کل بازدیدها: 36342



دوشنبه 93 دی 8 :: 12:37 عصر ::  نویسنده : علی پیوسته

سلام دخترک پولدار،خوشگل،با کلاس!
وقتی به من بی پول،زشت،بی کلاس نه میگویی خنده ام میگیرد!
چون میدانم مقصد جفتمان
یکیست!
خاک…




موهایم را تراشیده ام
مویی که دست در آن کشیده نشود بودنش بیهوده است





تنها مانده ام
در روزگاری که شیرینی نیست تا برایش فرهاد شوم
همه تلخند




حالا که نیستی بوسه هایم را نثار دیوار های اتاقم میکنم!
همان دیوارهایی که دستهایت را می چسباندی به آنها و چشم هایت را می
بستی و …
یادت می آید…





تا مالِ ?ک? م?ش? ،
بق?ه ؛ تازه ?ادشون م?اد چقدر دوستت
دارن …




بنـدبنــدِ وجـــودمـ بـــه لـــرزه درمــــ? آ?ـد
وقــــت? تـــصور م?کنمـ عشقـــمـ
“ عز?زمـ ” هــآ?ش رآ در گـــوش د?گـــر? زمزمـه م? کـند…








یه روزهایی هست که دلم می خواد بیام پیشت
بشینم و مثل روزای دور دست همو بگیریم
ومن احساس کنم که فقط من تو زندگیت بودم
ولی افسوس نه تو با وفا ماندی و نه من
طاقت این خیانت بی انتهایت…




موضوع مطلب :